måndag 6 augusti 2012

Monday monday

Idag har det regnat...som vanligt här i Göteborg den här sommaren. Jag och Lovisa tog en tur till IKEA för att spana in lite möbler till hennes nya lägenhet(Grattis igen!:) och jag passade på att köpa en efterlängtad taklampa till sovrummet! Vi har letat med ljus och lykta efter något snyggt, men nu var jag tvungen att bara köpa någonting så att vi kan få lite ljus. Kanske den där snygga lampan vi letar efter kommer lite lättare nu när vi inte är lika desperata... :)

Annars har det varit en relativt seg dag, i morse var jag en sväng till gymmet och nu har det blivit lite plugg på eftermiddagen! Hoppas att allt är bra med er annars!

PS. Jag och Josefine bokade en sista minuten till Turkiet i början av september!!!(!!!!!)!! Ska bli så härligt! 

Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar