tisdag 28 augusti 2012

Fri

Okej, nu har jag precis haft min dumma tenta i marknadsföring. Jag skulle egentligen inte behöva göra den eftersom att jag redan läst kursen, men läraren i Borås ville inte tillgodoräkna mig den så då var det bara att ta om den! Har varit jobbigt dock, har inte känt mig motiverad att plugga. Men jag tror att det gick bra..(hoppas!hoppas!)

Därför har mina blogginlägg slutat komma, jag har inte hunnit vara ute och fota någonting med kameran! Men nu så ska jag sätta igång, ska passa familjens hund Nellie så det kanske blir något foto på henne(hon är dock rädd för ljudet av blixten så vi får se hur det går) sen blir det middag hos Lovisa på fredag och slutligen åker jag och Josefine till Turkiet en vecka på söndag!

Så förhoppningsvis har jag kanske någon ny bild redan imorgon:)

Kram

ps. det är 118 dagar kvar till jul


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar