onsdag 8 augusti 2012

God kväll

Idag fyller min faster 50 år! Grattis! (inte för att jag tror att hon kommer se detta;) Har precis kommit hem och suttit och pluggat ett tag, det har varit en lång dag och jag är slut. Har bestämt mig för att skriva om mina handskrivna anteckningar till datorn och det är faktiskt väldigt effektivt! Har lite problem med skrivaren men annars så funkar det prima!

Nu ska jag kolla ett avsnitt av desperate housewives, har aldrig riktigt följt det men tänkte att jag ska ge det en chans. Jag tittar från en hemsida som heter www.tvlinks.com och som streamar MASSA tv serier gratis! Kan varmt rekommenderas. 

Imorgon blir det Ljungby igen, kanske tar med datorn denna veckan så att jag kan lägga upp bilder under tiden vi är där. Men är väldigt sugen på att ta med kameran och försöka få Erik att stanna mellan Ljungby och Älmhult så att jag kan få fota massa kossor och hästar mm som finns där på vägen! :)

Ha en mysig kväll <3

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar